104 חולים התווספו ביממה האחרונה; אדלשטיין הורה לערוך בירור לגרוטו

    צבי טסלר No Comments on 104 חולים התווספו ביממה האחרונה; אדלשטיין הורה לערוך בירור לגרוטו

    בתל אביב התווספו 36 חולים חדשים, בירושלים 8 חולים. אדלשטיין הורה לערוך בירור לגרוטו לאור הדיווח כי הורה לפטור אדם שחזר מחו"ל מחובת בידוד

    בדיקת קורונה צילום: פלאש 90
    11:14
    02.05.24
    ישראל רובין No Comments on אוהד טל מפתיע ומפרגן לבכיר יש עתיד: "לא בלון ריק"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות מעדכן הערב (רביעי) כי מספר הנדבקים מנגיף הקורונה עלה ל-18,355 נדבקים. במהלך היממה האחרונה התווספו 104 חולים חדשים. מספר החולים הפעילים כעת עומד על 2,869 חולים. מספר המונשמים ירד ל-22 בני אדם. מספר הנפטרים עומד על 299 בני אדם.

    מספר המחלימים מנגיף הקורונה עלה ל-15,187 מבריאים. 14,817 בדיקות נערכו אמש. מספר המאושפזים בבתי החולים עומד על 112 בני אדם.

    בעיר תל אביב התגלו 36 חולים חדשים. בפתח תקווה 12 חולים. בבני ברק 11 חולים.  בירושלים 8 חולים. באלעד 7 חולים. בבית שמש 2 חולים. במודיעין עילית חולה אחד.

    בתוך כך, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב לערוך בירור עם המשנה למנכ"ל, פרופ' איתמר גרוטו, נוכח מה שנחשף, לפיו פטר אדם שהגיע מחוץ לארץ מחובת בידוד כפי שמחוייב כל אדם שנכנס לישראל, וכן לבחון את העניין בכל הכלים המשמעתיים העומדים לרשותו. השר מצפה לקבל תשובות מהבירור כבר מחר.

    אדלשטיין הסביר את חומרת המעשה: "במיוחד בשעה שיש מאמץ רב להסביר לציבור את חשיבות העמידה בהנחיות משרד הבריאות וכאשר אנחנו קוראים להגברת האכיפה, לא ייתכן שיהיו פטורים מבידוד אשר יסכנו את בריאות הציבור. מדובר בפגיעה קשה באמון הציבור וטעות חמורה בשיקול הדעת. במקרים כאלה לא אנהג בסלחנות".

     



    0 תגובות